Alaturi de lectorul The Hobby, angajatii unei companii din domeniul financiar bancar, au aflat care sunt cele mai importante  reguli de a fi zen in epoca digitala.

Cum poti fi ZEN in era digitala? Time managementul este un must pentru eficienta si productivitatea angajatilor. Angajatii au aflat cum pot  gestiona sarcinile eficient, alegand esentialul si generand impact major cu resurse minime.

Timpul este cel mai pretios dar!

Timp+Energie+Atentie= PRODUCTIVITATE

Câteva trucuri de Chris Bailey

TIMP 1. Planificați mai puțin timp pentru sarcinile importante

  1. Stabiliți „o zi administrativă”
  2. Scrieți emailuri de cel mult 5 propoziții.

ENERGIE 1. Lucrați la sarcinile importante, dar neurgente

  1. Folosiți tehnica Pomodoro
  2. Trăiți după „regula celor două minute”

ATENȚIE 1. Faceți mișcare în mod consistent

  1. Meditați
  2. Singletasking, nu multitasking
Galerie foto