Cel mai probabil, în ultima lună ai realizat cel puțin un slideshow. Trăim vremuri în care prezentările  sunt metoda principală de comunicare în afaceri, de la prima idee a unui startup până la rapoartele trimestriale ale celor mai mari corporații, informațiile abstracte și poveștile emoționale ajung să fie puse în câteva slide-uri și să fie împărtășite publicului țintă.

Prin cunoașterea a câteva principii și tehnici simple, realizarea prezentărilor devine o plăcere și în același timp o metodă eficientă de a-ți comunica ideile și povestea.

De ce merită să participi?

  • ca să înțelegi rolul prezentării (slideshow-ului) într-un eveniment oratoric
  • ca să descoperi principiile de design din spatele celor mai de succes prezentări
  • ca să devii „software independent” – prezentările bune nu depind de aplicația în care le realizezi
  • ca să înțelegi cum prezinți vizual informații și povești
  • ca să scurtezi timpul de lucru al unei prezentărica să ierarhizezi informațiile și elementele vizuale pentru a avea un impact maxim
  • ca să descoperi secretele celor mai cunoscuți profesioniști care folosesc slide-uri (Julian Treasure, Steve Jobs, Richard St. John, Guy Kawasaki etc.)

 

Despre ce vorbim?

Principiul CRAP

  • contrast
  • repetiție
  • aliniere
  • proximitate

 

Ierarhia informației

  • dimensiunea textului
  • aranjarea în slide
  • imagini și video în slide-uri

 

Aspecte tehnice

  • fonturi
  • softuri de prezentare
  • așezarea în sală
  • folosirea telecomenzii (remote presenter)